Speeza

Speeza je novootvoreni koncept mediteranske ulične hrane u Kentuckyju, stvoren od strane osobe duboko povezane s mediteranskom kulturom. Ovaj brand nudi tradicionalna jela iz hrvatske, grčke i libanonske kuhinje na moderan način prilagođen američkom tržištu. Naš tim je imao priliku surađivati s Speezom na razvoju njihove brand strategije, verbalnog i vizualnog identiteta te opsežnog brand priručnika za budući razvoj branda i franšiza. U bliskoj suradnji s osnivačem, uspjeli smo oživjeti njegovu viziju, uhvativši duh mediteranske kulture dok istovremeno privlačimo lokalno tržište. Naziv branda, Speeza, predstavlja jedinstvenu interpretaciju dalmatinskog slenga izraza “Spiza”, koji označava ukusan obrok ili hranu. Tipografski logo koji smo stvorili inspiriran je tri mediteranska elementa – gostoljublje (ruka koja pruža), mala riba i list masline. Ti elementi simboliziraju toplinu, svježinu i prirodne sastojke koji su središnji dio mediteranske kuhinje.

Da bismo odrazili zdrave i ukusne ponude branda, razvili smo paletu boja inspiriranu bojama Mediterana, s maslinasto zelenom kao primarnom bojom te modernim i živopisnim nijansama. Ta paleta boja odražava zdravu ponudu branda i dočarava osjećaj mediteranskog načina života. Također smo osmislili slogan koji hvata suštinu mediteranskog načina života: “Eat like a Mediterranean”. Taj slogan naglašava jednostavnost i zdravu prirodu mediteranske kuhinje i načina života koje Speeza pruža svojim posjetiteljima. Osim vizualnog identiteta, designirali smo niz grafičkih i estetskih elemenata koji prate brand u njegovoj komunikaciji. Inspirirani bogatom mediteranskom i balkanskom kulturom, koristili smo teksture tradicionalnih stolnjaka i ilustracije lokalnog voća i povrća. Također osmislili smo i razvili brand ambalažu. Naš cilj je bio stvoriti ambalažu koja odražava autentičnost mediteranskog iskustva, istovremeno pružajući praktičnost za goste koji žele uživati u hrani kod kuće ili “on the go”.

Dodatno, dali smo svoj doprinos i u designiranju detalja interijera restorana. Uzimajući u obzir mediteranski identitet branda, predložili smo design interijera koji stvara ugodnu i opuštajuću atmosferu za goste. Kombinacija toplih boja, prirodnih materijala i suptilnih detalja mediteranskog designa doprinose autentičnom doživljaju mediteranske kulture dok se gosti opuštaju i uživaju u ukusnim jelima. Speeza je brand koji donosi mediteransko iskustvo ulične hrane u Kentucky, uhvativši suštinu mediteranske kuhinje i kulture. S izražajnim vizualnim identitetom, zdravim i ukusnim ponudama te gostoljubivom atmosferom, Speeza će postati omiljeno odredište za ljubitelje hrane u Kentuckyju i šire.

Područje rada:

Strategija branda
Verbalni identitet branda
Vizualni identitet branda
Implementacija