Quix – Quality vending points

Buzetska tvrtka Automatic Servis, koja danas broji preko 4000 samoposlužnih aparata, povjerila nam je zadatak oblikovanja njihova novog branda. Tako se rodio Quix – novo ime među samoposlužnim aparatima. Automatic Servis uspješna je tvrtka i leader u regiji, ali i živi organizam koji se stalno razvija i unaprjeđuje. Tijekom svih ovih godina uspjeli su razviti uslugu koja nadilazi osnovno postavljanje i održavanje strojeva, dajući dodanu vrijednost njihovim klijentima i slušajući njihove želje i potrebe. Sve to željeli su pretočiti u novi brand koji će uspješno naglasiti tu razliku i jedinstvenost koju su izgradili u prvih 20 godina poslovanja.

Iz ovih smo razloga krenuli od temelja te smo za budući brand postavili novu strategiju i ime branda. koja je uključivala nekoliko elemenata:

Riječ Quix podsjeća na englesku riječ „quick” i označava glavnu odrednicu iskustva branda, a to je brzina usluge. Kako bismo pobliže pojasnili što usluga predstavlja i kako se ona ističe u masi, odredili smo i novu kategoriju proizvoda: „kvalitetne samoposlužne postaje” ili “quality vending points”.

Birajući boje, teksture i oblike iz talijanske kulture i zlatnih vremena nekih od talijanskih velikana, poput Martinija i Fiata, te kombinirajući ih s modernim stilom, stvorili smo vizualni identitet Quix branda. U svom pomalo „vintage” ruhu, Quix će vas na trenutak odvesti u razdoblje Dolce vita i postati vaša postaja za kreiranje instant osjećaja vašeg „slatkog života”.

Cijeli proces branding Quix branda opisali smo i u studiji slučaja

Područje rada:

Strategija branda
Verbalni identitet branda
Vizualni identitet branda
Implementacija branda