Polidor

Ako ste od onih koji vole drugačija iskustva, a put vas odvede zapadnom obalom Istre, negdje na pola puta između Poreča i Vrsara svratite u Polidor. Jer vrijedi doživjeti drugačiji koncept ovog nagrađivanog obiteljskog kamping naselja, koje odskače od uobičajene ponude.

Od fantastičnog bazena, mirisa svježeg, domaćeg kruha ujutro, do luksuznih bungalova i jacuzzija u privatnim dvorištima, Polidor je razvio jedinstvenu, vrhunsku uslugu. Kamp nudi savršeni spoj za ljude koji vole provesti odmor u prirodi, ali žele uživati u hotelskom standardu usluge i višoj razini udobnosti.

Nekoliko godina zaredom Polidor se našao u užem izboru najboljih kamping resorta u Europi. Posljednja nagrada iz 2023. godine, prestižna Camping.info Award, proglasila je Polidor obiteljskim kampom broj jedan u Hrvatskoj prema ocjeni 150.000 kampista.

Međutim, njegov prethodni vizualni identitet nije komunicirao ovu specifičnu vrijednost, što je bio savršen izazov za Zambelli Brand Design. Evo kako smo pristupili rebrandingu Polidora.

Obzirom da je ovo jedini kamp u Istri koji nudi cjelogodišnji smještaj te koji je prerastao u poželjnu destinaciju za bijeg od oštrih zima u toplije krajeve, tu smo činjenicu pretvorili u ikonografiju. Iskoristili smo lastavice koje simboliziraju zimske migracije u blaža podneblja kao i osjećaj slobode.

Novi logotip izrađen je u obliku grba koji ima elemente lastavice, mora i prirode, a čime smo htjeli naglasiti utjecaj koji je ovaj kamp postigao na kamping tržištu.

Kao primarnu boju u paleti koristili smo nijanse zelene, povezujući vizualni identitet s prirodom, osjećajem smirenosti i opuštenosti. Dodavanje svijetlosmeđih tonova i tekstura nadahnutih ratanom istaknulo je taj prirodni osjećaj.

Novi vizual brenda za Polidor upotpunjen je verbalnim identitetom i sloganom koji sažima željeni osjećaj u resortu:

The luxury of freedom.

Danas je odmor u prirodnom okruženju i bijeg od užurbane svakodnevice postao luksuz sam po sebi. Polidor je tu rastuću potrebu pretvorio u nezaboravno iskustvo.

Zadovoljstvo nam je vidjeti implementaciju našeg branda u resortu. Vjerujemo da sada šalje pravu poruku novim gostima o iskustvima koja mogu očekivati u Polidoru.

Područje rada:

Strategija branda
Vizualni identitet branda
Implementacija