FIGURA

Pretvaranje poslovnih ideja u novi brand identitet je ono što nas pokreće ovdje u Zambelli Brand Designu. Zato smo uvijek posebno motivirani kada služimo klijentima koji svoje poslovanje nadovezuju na osobne strasti. Jedna takva priča je Figura, gdje se osobna strast njezine osnivačice, Tijane Maretić, ispreplela s potrebama tržišta i rezultirala potpuno novom linijom proizvoda. Nakon godina putovanja svijetom, Tijana se s obitelji nastanila u Hong Kongu i osnovala tvrtku za distribuciju hrane CroGourmet, kako bi u Jugoistočnu Aziju donijela autentične hrvatske proizvode poput organske soli, vrhunskog maslinovog ulja ili delicija od tartufa. Građanima Honk Konga posebno se svidio hrvatski smokvenjak, ali njegovo pakiranje nije na najuspješniji način pričalo priču o njegovoj vrhunskoj kvaliteti. Kako bi to promijenila, Tijana je odlučila stvoriti potpuno novi brand koji nudi smokvenjak, ali i vrhunska maslinova ulja te gurmanske čokolade čiji okusi i mirisi podsjećaju na Mediteran. Obratila nam se za kako bismo kreirali kompletnu brand strategiju.

Nakon nekoliko radionica na kojima smo ušli u srž poslovnih ciljeva Figura, kreirali smo strategiju branda kako bismo identificirali ciljnu publiku, konkurenciju, priču o brendu, jedinstvene prodajne elemente i još mnogo toga. Zajedno s našim klijentom kreirali smo osobnost Figura branda: energičnu, prijateljsku, ljubaznu i tradicionalnu majku, inspiriranu hranom iz cijelog svijeta, putovanjima i toplinom Mediterana.

Područje rada:

Strategija branda
Verbalni identitet branda
Vizualni identitet branda
Implementacija

U kreiranju vizualnog identiteta za Figuru, koristili smo plod smokve kao našu glavnu inspiraciju. Smokvi smo dodali dašak lutanja i kretanja tako da smo je okrenuli naopako i dobili oblik zračnog balona, koji je savršeno utjelovio segment putovanja u cijeloj brand priči.

Osim logotipa, vizuali branda uključuju i odabranu paletu boja i teksture namijenjene korištenju na različitim marketinškim točkama. Budući da voće smokve koje nalazimo u prirodi može biti ljubičasto ili zeleno, koristili smo upravo te tonove kako bi podcrtali cjelokupni doživljaj. Dodavanjem malo zlatnoj sjaja željeli smo naglasiti činjenicu da se radi o proizvodima vrhunske kvalitete iz kategorije delikatesa. Linije koje smo koristili kao teksture dočaravaju najprepoznatljivije simbole Mediterana, poput mora, maslina, smokava i ribljih ljuski.

Naš zadatak je pored ostalog uključivao i imenovanje branda odnosno verbalni identitet. Budući da proizvodi pripadaju obitelji ‘superhrane’ koja je organska i podržava zdrav način života, spojili smo to s riječju ‘smokva’. Tako je nastalo ime Figura. Kako bismo svojoj publici približili bit branda, nazivu smo dodali i jedinstveno kreiranu kategoriju proizvoda – Mediteranske delicije.

Promocija novog brenda Figura u Hong Kongu rezultirala je uspješnim promotivnim događajem s brojnim uzvanicima, ljubiteljima zdrave i ukusne hrane. Brand je također uspostavio web stranicu i internetsku trgovinu koja ponosno predstavlja svoj novi identitet.