BORA BORA SUGARATION STATION

Može li branding utjecati na širenje poslovanja i općenito biznis rast u sektoru hrane i pića? Itekako može.

Primjer projekta Bora Bora je upravo takav, gdje smo na temelju pažljivo odabranog vizualnog identiteta te dugogodišnjeg znanja i iskustva u sektoru hrane i pića stvorili branding platformu za novu franšizu.

Priča o zanimljivom konceptu Bora Bore započela je u Kuwaitu, gdje je tim mladih, kreativnih i energičnih ljudi razvio ideju voćnih napitaka na nov i posve neočekivan način. Naime, pored samih sokova u svim zamislivim bojama i okusima, poigrali su se sa naglašeno šećernim dodacima, stvarajući maštovite kombinacije i kreacije za najveće sladokusce istraživačkog duha.

Nakon osnivanja prvog Bora Bora objekta i branda, osnivači su željeli podijeliti svoju strast sa svijetom te osmislili franšizu svojih lokala i proizvoda, međutim nedostajala je dosljedna i koherentna brand strategija.

Kako bi dobili upravo takav temeljiti branding pristup, javili su se Zambelli Design studiju.

U franšiznom poslovanju, strategija branda je od presudne važnosti. Bez definiranog temelja  branda njegova dosljednost kroz kompletnu franšizu bila bi neodrživa.

Zato smo prije redizajniranja Bora Bora branda, prvo prošli kroz proces strategije, definirali osobnost branda, njegovu poziciju i kategoriju.

Za potrebe tako specifičnog koncepta kao što je Bora Bora, osmislila se jedinstvena brand kategorija proizvoda odnosno ugostiteljskog objekta koji je iz uobičajenog „juice bara“ preimenovan u „šećernu stanicu“.

Ova unikatna kategorija u sebi sažima cjelokupno Bora Bora iskustvo, opisuje njihove neobične proizvode i stavlja Bora Bora brand ispred konkurencije. Osim toga, „šećerna stanica“ Bora Bore razvila je komunikaciju usmjerenu prvenstveno mladima, koji čine prvu ciljnu skupinu brenda.

Redizajnirali smo Bora Boru u jednako tako šaren, sladak, pristupačan i avanturistički vizualni identitet. Za buduće franšizere, napravili smo opširnu knjigu standarda, gdje smo definirali izgled i svaki detalj budućih Bora Bora objekata, te smo dizajnirali ambalažu pića.

Kao rezultat procesa brandiranja, Bora Bora brand koristi danas vizualnu komunikaciju koja prati suvremene trendove na svjetskoj razini i jasno daje do znanja da se radi o vjerojatno najzabavnijem brandu u sektoru voćnih napitaka.

Upravo je to zabavno iskustvo i osnovni brand design sažetak te obećanje Bora Bora branda, jer – život je jednostavno prekratak za dosadna pića!

Područje rada:

Strategija branda
Verbalni identitet branda
Vizualni identitet branda
Implementacija branda

Zambelli Brand Design - Bora Bora Sugaration Station
Zambelli Brand Design - Bora Bora Sugaration Station
Zambelli Brand Design - Bora Bora Sugaration Station
Zambelli Brand Design - Bora Bora Sugaration Station
Zambelli Brand Design - Bora Bora Sugaration Station
Zambelli Brand Design - Bora Bora Sugaration Station
Zambelli Brand Design - Bora Bora Sugaration Station